Транспортники дивляться у завтра

2020-10-23

№ 617

Перетнувши поріг адміністративного корпусу транспортного цеху Хмельницької АЕС (за умови проходження процедури профілактики короновірусу та контролю з боку працівника загону відомчої воєнізованої охорони), мимоволі звертаєш увагу на сучасний вигляд інтер’єру. Це заслуга станційних будівельників, які були залучені до низки заходів із реконструкції приміщень та спорудження нових. Проте, у підрозділі не збираються завершати реконструкційні заходи.

Саму ж роботу транспортного цеху образно можна порівняти із великим вуликом із постійним рухом. Ще, як мовиться, не встигло вмитися вранішнє сонце, а з прохідної транспортного цеху прямують у різних напрямках автобуси, пасажирські та вантажні автомобілі. У кожного водія завдання чітко регламентовані, спрямовані на забезпечення безперебійної діяльності персоналу енергоблоків.

На сьогодні у транспортному цеху за штатним розписом 395 працівників. Нещодавно на чолі колективу став Олександр Сахнюк. Це нова глава у його біографії, тож очільнику  транспортного цеху доводиться вникати у процеси організації праці чисельного колективу автомобілістів.

Олександра Сахнюка автор цих рядків застав у кабінеті за обговоренням нового проекту з повномасштабної реконструкції прилеглої до цеху території.

- Чим зараз живе колектив підрозділу? – поцікавився у Олександра Івановича.

- Якщо оцінити історію цеху з тридцятирічними традиціями, то його основні функції не змінилися. Ми забезпечуємо своєчасне транспортне обслуговування підрозділів Хмельницької АЕС. У своїй роботі робимо акцент на реалізації заходів із недопущення дорожньо-транспортних пригод, контролі належного технічного стану автотранспорту для забезпечення безперебійної та надійної експлуатації, забезпечуємо виконання політики ХАЕС з питань охорони праці, пожежної безпеки. Пріоритетними напрямками  залишаються права працівників транспортного цеху на охорону здоров’я, на запобігання нещасних випадків у процесі виробництва тощо.

Важливими є процеси покращення технічного стану автопарку. У цьому напрямку ми спостерігаємо реальний прогрес. Хочу наголосити, що протягом останніх чотирьох років автопарк транспортного цеху поповнився більше як  на півсотню одиниць нової техніки. Лише цього року ми отримали 14 пасажирських та вантажних автомобілів.  Нова техніка допомагає вирішувати важливі виробничі зав­дання, серед яких сприяння у своєчасному проведенні планово-попереджувальних ремонтів.

Зараз частина автомобілів залучається в рамках реалізації програми  спорудження комплексу з переробки відпрацьованих радіаційних відходів за технологією Холтек. Це, зокрема, автомобільний гідропідіймач та самохідний кран «SANY» вантажопідйомністю 55 тонн. У рамках реалізації проекту також придбана залізнична платформа для перевезення вантажів масою до 60 тонн та розпочалася реконструкція залізничних колій.

У наступному році очікується одержати понад сорок одиниць вантажного та пасажирського транспорту, що суттєво покращить виконання основних виробничих функцій автотранспортників.

Згодом до розповіді про тенденції в роботі колективу транспортного цеху долучився заступник по роботі з персоналом Ігор Дмитришин. Він повідомив, що спільними зусиллями на території міста та прилеглій до електростанції території вдалося обладнати 14 автобусних зупинок, зокрема на вулиці Шевченка та у селі Кривин, яке належить до Нетішинської об’єднаної територіальної громади.

- Ми пишаємося, що маємо розуміння та підтримку місцевої влади у сфері покращення автобусного сполучення на території територіальної громади, - коментує Ігор Михайлович. – Свого часу на конференції трудового колективу Хмельницької АЕС була озвучена пропозиція про відкриття додаткових автобусних рейсів до села Кривин, де мешкає значна кількість працівників електростанції. Тепер вони за графіком потрапляють на роботу та повертаються додому.

Ігор Дмитришин торкнувся певних аспектів організації роботи з персоналом. За його словами, сучасне оновлення автопарку відбувається на основі закупівлі техніки провідних іноземних виробників. Відтак виникла потреба спеціальної підготовки слюсарів з ремонту автомобілів. Протягом чотирьох років у навчальному центрі київського представництва фірми «Роберт Бош Україна»  працівники транспортного цеху проходять спеціальні навчання і одержують відповідні документи. Знання допомагають ефективніше обслуговувати нову техніку, яка багато у чому відрізняється від тієї, що традиційно експлуатується у транспортному цеху. Крім цього, внесено певні корективи у організацію проведення конкурсів професійної майстерності серед молодих працівників. Тепер акцент зроблено на удосконаленні навиків із обслуговування саме сучасної техніки.

Олександр Сахнюк запропонував оглянути територію, яка закріплена за його підрозділом. Він показав місце, де за новим проектом у наступному році планується спорудження нової стоянки із відповідною інфраструктурою для 43 автобусів.

- Планів багато. Але їх неможливо втілити без участі  колективу цеху. Тож з нагоди нашого професійного свята – Дня автомобіліста  – висловлюю щиро вдячність усім колегам. Хай міцне здоров’я, наполегливість, позитивні емоції стануть постійними супутниками у житті, - побажав Олександр Сахнюк.

Олександр Шустерук

Ежедневная информация о распространении коронавируса на Хмельницкой АЭС

2020-10-23

№ 616

Информация о распространении COVID -19 на Хмельницкой АЭС по состоянию на 23.10.2020:

• Общее количество работников ХАЭС, инфицированных коронавирусом, с 13.03.2020 - 181

• Всего выздоровели по ХАЭС - 138

• Общее количество работников ХАЭС, находящихся на лечении - 42

• Общее количество летальных случаев - 1

• На дистанционной форме работы - 221

• На больничном (ОРВИ) - 128
Информационный центр ОП ХАЭС

Информационное сообщение о ежедневной работе энергоблоков Хмельницкой АЭС

2020-10-23

№ 615

Сегодня, 23 октября 2020 года, по состоянию на 8 ч. 06 мин., энергоблок №1 Хмельницкой АЭС работает на мощности 1011 МВт.
За прошедшие сутки энергоблоком произведено 24,28 млн. кВт*ч электроэнергии, а с начала месяца - 534,26 млн. кВт*ч.

На втором энергоблоке Хмельницкой АЭС - 56 сутки планово-предупредительного ремонта.

Радиационная обстановка на промышленной площадке и в прилегающих регионах не менялась, находится на уровне, соответствующем нормальной эксплуатации энергоблоков, и не превышает естественных фоновых значений. 
Информационный центр ОП ХАЭС